Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

Assalamualaikum

actually aku da lame tak buat segmen ni. so sebabkan da terbukak blog nampak entry member aku punye. so tak salah la aku follow nak menyibuk jugak kan.

kalau sesiapa nak join boleh klik banner kat atas.
bile blogwalking blog Syed ni aku baru sedar blogger sekarang tak ramai blogger lelaki. majoriti kaum perempuan sebab mereka lebih suke berpuitis macam aku . biasa la bile hati perempuan berbicara. aku nak berada dalam bloglist Syed sebab nak tambah geng blogger baru disebabkan blog lame aku da delete disebabkan sebab teretentu so blog baru ni macam suci bersih seket. biarpun aku da cuba buat yang terbaik tapi almaklumlah student engineering tak selalu free.  so Syed kalau bosan bole la terjah blog ni ok? da terjebak dengan dunia blogger ni da lame tapi tertangguh banyak entry sebab masa yang tak mengizinkan. lagipun why not kita tambah kawan baru sambil mengeratkan silaturahim antara kita.

so belom terlambat nak join sebelom 30 April ni tarikh tutup.
sekian

7 comments:

  1. Thanks for joining my segment ya zahirah :)
    Salam perkenalan, all the best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome Syed. =) Salam perkenalan jugak.

      Delete
  2. Hai zahirah, singgah dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  3. Hai, Good Luck Za! Qbal follow sini dari segmen yang sama. Blogger lelaki di sini!! haha.. dah kurang nak jumpa blogger lelaki ni. betullah tu..

    fazroliqbal.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi Qbal. thanks =).good luck jugak. jadi makin ramai pulak blogger laki ye =P

      Delete
  4. assalamualaikum,

    blogwalking dari segmen yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/segmen-seorang-syed-nak-bloglist.html

    ReplyDelete

tinggalkan komen yang menarik supaya dapat meningkatkan tahap penulisan saya =)

ciri-ciri kawan yang harus/perlu kita elakkan

assalamualaikum sepanjang hidup kita didatangkan dengan pelbagai jenis ragam manusia . tapi kita disarankan supaya berkawan dengan kaw...